REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Sklep internetowy, działający pod adresem www.leonardo.info.pl jest prowadzony przez:
„LEONARDO” Gabryel Frede, 41-608 Świętochłowice, ul. Węglowa 4, woj.Śląskie, NIP: 627-000-51-28, REGON: 272546202 , zwaną w dalszej części Sprzedawcą lub Sklepem.
DEFINICJE:
Oferta – produkty / towary umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.leonardo.info.pl
Klient – osoba fizyczna składająca Zamówienie na Stronie.
Koszyk – funkcja, która umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.leonardo.info.pl
Dni robocze – dzień, który nie jest sobotą ani niedzielą, dniem wolnym od pracy;
Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki.
Płatność on-line – płatność wykonywana przez Klienta za pomocą dostępnych i akceptowanych przez Sklep form płatności elektronicznych.
REJESTRACJA
Podając dane osobowe Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usługi wiąże się z podaniem przez Użytkownika danych (w tym także danych osobowych), które Leonardo Frede Gabryel będzie przetwarzać na warunkach określonych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz w rozporządzeniu Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sprzedawcy na stronie www.leonardo.info.pl są towarami nowymi, oryginalnymi, spełniającymi określone przepisami prawa wymogi, posiadającymi stosowne atesty i certyfikaty tam, gdzie jest to wymagane.
- Ceny towarów oferowanych do sprzedaży w Sklepie internetowym zamieszczone są na stronie www.leonardo.info.pl przy danym towarze. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są podawane w złotych polskich (pln).
- Dokonując zakupu wybranego towaru należy wybrać produkt a następnie dodać do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktu następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć w koszyku przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień, brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
- Kolejnym etapem jest wybranie jednej z metod zapłaty: płatność on-line, pobranie, przedpłata, karta lub PayPal.
- Sprzedawca zrealizuje złożone zamówienie po otrzymaniu potwierdzenia poprawnego dokonania wpłaty przez Klienta za zakupiony towar, chyba że wybrano formę zapłaty „za pobraniem”. Zamówienie zostanie anulowanie przy braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, chyba że wybrano formę zapłaty „za pobraniem”.
- Podając nr listu przewozowego na stronie śledzenia przesyłek można sprawdzić status przesyłki.
- Koszt przesyłki zagranicznej na terenie EUROPY wynosi €25 / 100 pln. Koszty przesyłek do pozostałych krajów pozaeuropejskich wyliczane są indywidualnie przez obsługę sklepu po przesłaniu zamówienia (możliwość anulowania zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów).
- Jeżeli adres pod który towar jest wysyłany znajduje się poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, cena zakupionych towarów może ulec odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.
- Sklep oferuje darmową dostawę wszystkich produktów na terenie Polski, dostarczamy przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 2 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie lub złożenia zamówienia w opcji „za pobraniem”.
- Preferowane przez nas metody płatności :- pobranie (płacisz gotówką w momencie odbioru przesyłki)
– przedpłata na konto: PLN 41105013731000001000457018 ; „LEONARDO” Gabryel Frede, 41-608 Świętochłowice, ul. Węglowa 4
IBAN: 30105013731000009091016338 ; SWIFT: INGBPLPW ; „LEONARDO” Gabryel Frede, 41-608 Świętochłowice, ul. Węglowa 4
– bank on-line (bez prowizji, system TPAY.pl)
– karta płatnicza (bez prowizji)
– PayPal (bez prowizji) - Przy zamówieniach zagranicznych istnieje możliwość zapłaty e-przelewem, kartą płatniczą, poprzez system PayPal lub przedpłatą na konto w walucie PLN lub Euro.
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w fizyczne posiadanie produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@leonardo.info.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,
jednak nie jest to obowiązkowe- pobierz wzór – pdf. - Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy. - Jeśli zdecydują się Państwo odstąpić od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym
przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że ustalono inne rozwiązanie. - Wstrzymujemy się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zakupionej wcześniej rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania.
- Proszę odesłać rzecz jak najszybciej na adres: „LEONARDO” Gabryel Frede, 41-608 Świętochłowice, ul. Katowicka 50, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości zakupionego towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Procedurę zwrotu towaru usprawni dołączenie dowodu zakupu tj. faktura lub paragon.
- Sklep Leonardo jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@leonardo.info.pl
Sklep Leonardo zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta,
kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. - Sklep Leonardo nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu 24 miesięcznej gwarancji sprzedanego Towaru.
- Prosimy o zwracanie produktów na adres: „LEONARDO” Gabryel Frede, 41-608 Świętochłowice, ul. Katowicka 55, można skorzystać z formularza reklamacji – pdf 98KB.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
- Sklep Leonardo podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć
w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. - Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep Leonardo o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Problemy związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: „LEONARDO” Gabryel Frede, 41-608 Świętochłowice, ul. Katowicka 55,
mailowo pod adres sklep@leonardo.info.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. - W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sklep Leonardo rozpatrzy każdą reklamację w terminie do 14 dni, jeśli nie byłoby to możliwe w tym określonym czasie, zobowiązujemy się poinformować Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Wszelakie spory powstałe pomiędzy Sklepem Leonardo a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaną poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego.